Yeni Kiralık Konut arsaları, çok haneli konutlarla yaratıcılığınızı konuşturma fırsatı sunuyor. Sim’lerinize kiraya verebilecekleri bir bodrum katı dairesi verin, iki aileyi birbirine yakın tutmak için dubleks yapın, birden fazla aile için sıra evler ve hatta 6 adede kadar (hileyi biliyorsanız daha fazla) daire içeren apartmanlar inşa edin. Her Kiralık Konutu istediğiniz ayrıntılarla özelleştirebilirsiniz.
Kiralık Konutlardaki Sim’ler kaçınılmaz şekilde birbirlerinin hayatına dahil olacak. Grup yemekleri gibi Sosyal Etkinliklerde, Kiralık Konutlarındaki bahçede ve diğer ortak alanlarda diğer kiracılarla tanışacak ve gizlice dinleme, dikizleme, hatta zorla haneye girme yoluyla komşularının sırlarını keşfetmek için bolca fırsata sahip olacaklar. Ayrıca duyulmaması gereken şeyler keşfederseniz sus payı için diğer Sim’lere şantaj yapabilirsiniz!
Tomarang’ın en ikonik yerlerinden biri de Sim’lerinizin yeni yiyeceklerin tadını çıkaracağı ve evlerine alabilecekleri düdüklü tencere ya da elektrikli kettle gibi eşsiz nesneleri keşfedeceği Gece Pazarıdır. Hatta bu dünyayı keşfederken çocukların bilye ve seksek gibi yeni oyunlar oynadığını görebilir veya For Rent’e özel dört yeni karakter özelliğini ve dört yeni ilgi alanını keşfedebilirsiniz.