Tag dine simmere med ud at bowle – Lad simmerne afholde konkurrencer på den nye bowlingbane.
Hyg dig med en film – Få dit hjem til at føles som en biograf med den helt nye projektørskærm. Se 10 forskellige film, mens du slapper af på sofaen, eller du kan gå udenfor og nyde en film i den friske luft.
Iklæd dig lækre lounge-looks – Opdatér dine simmeres undertøjsgarderobe med trendy mode inspireret af moderne materialer, farver og mønstre. Bodystockinger med blonder, undertøj i mange stilarter og boxershorts med sjove prints får dit soveværelse til at ligne en catwalk.