Usiądź wygodnie i rozkoszuj się filmem – zamień dom w salę kinową za sprawą całkowicie nowego ekranu projekcyjnego. Wciągnij się w jeden z dziesięciu różnych filmów, relaksując się na kanapie, albo wyjdź na dwór.
Wskocz we flirciarskie wdzianka – wzbogać intymną garderobę swoich Simów o odzież wpisującą się w aktualne trendy w zakresie wzorów. Koronkowe kombinezony, bokserki z wesołymi wzorami – to wszystko sprawi, że Twoi Simowie we własnej łazience poczują się jak na wybiegu.