Du bestemmer selv, hvordan din simmer bliver verdenskendt, mens du render rundt mellem VIP-fester og filmoptagelser. Find den rette kendisstil, vis den frem, og indret din simmers luksuspalæ i bjergene med overdådigt udstyr som et toilet af guld. Bliv klar til at træde ind i spotlyset, hvor du kan leve det vilde kendisliv.
Nu kan simmerne udleve deres vildeste drømme om rigdom og berømmelse! Opnå stjernestatus med din nuværende karriere, eller find en ny vej, der kan gøre dig berømt. Nyd rampelyset som spirende skuespiller, eller livestream hvert et øjeblik af dit liv som trendsætter. Men husk, efterhånden som din simmer bliver mere og mere berømt, tiltrækker du også opmærksomhed, fordele og hengivne fans. Kendislivet er ofte uforudsigeligt, men uanset om du svømmer i eller brænder gennem alle dine simoleoner, så vil du aldrig se dig tilbage, når du først har smagt på livet som VIP.
Vær din egen muse, og hjælp din simmer med at opnå en strålende skuespillerkarriere. Få din første store chance med kommercielle opgaver, eller en birolle i en tv-serie. Når din simmer får styr på replikkerne og de unikke kostumer, så kan det hårde arbejde føre til en hovedrolle i den næste store blockbuster-film.
Oplev glamourlivet i Del Sol Valley, en ny verden hvor din simmer kan dyrke berømmelsen. Få et begynderhjem i Mirage-parken, eller arbejd dig frem mod et palæ i Tinderne. Få en kendisflise med din simmers navn på Kendisboulevarden – så bliver du hurtigt den næste sensation.
Få opmærksomhed med dit smarte streetwear, eller nyd de glamourøse kostumer under filmoptagelserne. Du får kendisfordele efterhånden, som din simmer bliver mere berømt. Indret et overdådigt palæ med guldbelagte møbler, og snup en af de unikke kulisser, som du kan vise frem som en hyldest til den gyldne tidsalder ...og dig selv.