Stüdyo setlerinden VIP partilere kadar Sim'inizin ismini tüm dünyaya duyurmaya çalışın. Kendi seçeceğiniz detaylarla kendi şöhret tarzınızı yaratın ve Sim'inizin müthiş manzaralı lüks evini som altın klozet gibi şaşalı aksesuarlarla süsleyin. Sahne ışıkları altında parlamaya ve bir şöhret olarak hayatı uçlarda yaşamaya hazırlanın.
Kendi ilham periniz olun ve Sim'inizi pırıl pırıl bir aktörlük kariyerine taşıyın. Bir reklam filminde veya televizyon dizisinde oynayarak büyük bir çıkış yakalayın. Sim'leriniz ellerinden gelenin fazlasını yapıp senaryolar ezberlemeye ve benzersiz kostümler giymeye başladıktan sonra yeni bir kapalı gişe filmde baş rolü de kapabilir.
Sim'inize şöhreti keşfedeceği Del Sol Vadisi'nde şaşaalı ve şatafatlı bir hayat yaşatın. Mirage Park'ta mütevazı bir evle başlayın veya çalışıp didinip Pinnacles'taki bir malikaneye yerleşin. Yıldızlar Bulvarı'nda Sim'inizin adının yazılı olduğu efsanevi bir elmasa sahip olarak kısa sürede tüm şehrin konuştuğu kişi olun.
Şehirde gezerken şık giysilerinizle tüm bakışları üzerinize çekin veya film setlerinde göz kamaştırıcı kostümlere bürünün. Sim'iniz prestij basamaklarını tırmanırken siz de şöhretin nimetlerinden yararlanın. Muhteşem evinizi altın kaplama mobilyalarla döşeyin ve evinizde altın çağınızı simgeleyen eşsiz bir sanat eseri sergileyin.