Du bestemmer i din egen forretning! Åbn den type forretning, du drømmer om, lige fra bageri til tøjbutik, kunstgalleri, boghandler og meget mere. Tilpas alle aspekter af din forretning i Byg, og nyd synet af simoleonerne, der kommer væltende ind! Vælg de varer, du vil sælge, brug dine medarbejdere, som du vil, og fedt for dine kunder for at få handlen i hus.
Lær dine simmere nye evner, så de kan producere flere unikke genstande, som du kan more dig med i The Sims 4. Tag det perfekte foto, eller bag og dekorér en lækkerbisken med de nye fotografi- og bagefærdigheder. Vis dine produktioner frem derhjemme, eller sælg dem for at tjene ekstra simoleoner!