Control your Sims in all-new career venues. Use your analytical mastermind to create crazy inventions as a scientist; see what secrets you uncover as you investigate crime scenes as a detective; or treat patients, deliver babies, and perform emergency surgery as a doctor.
You rule your business! Create any type of retail business you desire, including bakeries, clothing boutiques, art galleries, bookstores, and many more. Customize every facet of your business with Build Mode, and watch the Simoleons roll in! Select what items to sell, manage your employees as you see fit, and schmooze your customers to close the sale.
Teach your Sims some new skills to create more unique objects to enjoy in The Sims 4. Capture the picture-perfect photo or bake and decorate a delicious treat with the new Photography and Baking skills. Display your creations at home or sell them to earn some extra Simoleons!