Sims in a Club follow your rules when they’re together, regardless of how they usually behave, giving you new ways to play with your Sims! You can also meet new Sims by joining various Clubs with distinct interests, identities, and styles. Get together with other Sims for exciting group activities like super-secret dance parties, midnight bonfires, and more. Explore the beautiful new world of Windenburg with its scenic neighborhoods and lively hotspots!
You set the rules, select the members, and customize the exclusive hangouts in The Sims 4 Get Together. Sims in a Club will follow your rules when they’re together, giving you new ways to play with your Sims.
Whether you’re getting stylish with the Paragons or enjoying a delicious meal with the Upper Crusts, there are a variety of interesting Clubs to explore. As you play with Clubs, you’ll unlock perks, including secret handshakes, social boosts, and more!
Let the games begin! Take on other Sims in foosball, darts, and Don't Wake the Llama. Get cozy with your crush, or do a special fire dance around the bonfire. Plus, show off your best cannonballs and make a splash with the new jumping platform.
Take the party to the next level with new DJ & Dancing skills. Pump up the crowd with the perfect mix in the DJ booth. Then jump onto the dance floor and challenge other Sims to an epic dance battle!
Discover the beautiful new world of Windenburg with its scenic neighborhoods and picturesque landmarks, including the sprawling hedge maze at the Von Haunt Estate, the alluring pools along the bluffs, and the mysterious ancient ruins.