Bir Kulüpteki Sim'ler bir arada olduklarında, normal davranışlarından bağımsız olarak sizin belirlediğiniz kurallara göre davranırlar, böylece Sim'lerinizle farklı bir şekilde oynayabilirsiniz! Ayrıca, farklı ilgi alanlarına, kişiliklere ve tarzlara hitap eden çeşitli Kulüplere katılarak yeni Sim'lerle tanışabilirsiniz. Gizli dans partileri ve gece yarısı yakılan şenlik ateşleri gibi heyecan verici birçok grup aktivitesiyle diğer Sim'lerle bir araya gelin. Görülmeye değer manzaralar ve cıvıl cıvıl mekanlarla dolu yeni Windenburg'un harika dünyasını keşfedin!
The Sims 4 Get Together'da kuralları belirleyin, üyeleri seçin ve heyecan verici mekanları özelleştirin. Bir Kulüpteki Sim'ler bir arada olduklarında sizin belirlediğiniz kurallara göre davranırlar, böylece Sim'lerinizle farklı bir şekilde oynayabilirsiniz.
İster kusursuz giysilerle kendi tarzınızı yaratın, ister Upper Crusts'ta lezzetli bir yemeğe katılın; keşfedilecek birçok Kulüp bulabilirsiniz. Kulüplerle oynayarak özel selamlaşmalar ve sosyal geliştirmeler gibi çeşitli avantajları açın!
Oyunlar başlasın! Diğer Sim'lerle langırt, dart ve "Don't Wake The Llama" oyunu oynayın. Sevdiğiniz kişiyle keyifli bir akşam geçirin ya da ateşin etrafında dans edin. Yeni zıplama platformuyla suya gülle gibi dalıp herkesi ıslatın.
Von Haunt Konağı'ndaki büyük sarmal labirent, uçurum kenarındaki büyüleyici havuzlar ve gizemli antik harabeler gibi muhteşem manzaralarla dolu yeni, harika Windenburg dünyasını keşfedin.