Tell the stories of aging Sims with clothing tailored specifically for Elder body types, as well as convenient accessories like glasses with straps, a toupee, gardening gloves, and more.
With these fashions Elder Sims will be able to express their individuality in understated ways. There are styles for gardening and working out as well as comfortable clothes for everyday life.