Variety isn’t always about color; sometimes it’s about textures and embellishments. Add points of interest with mesh, belts, buckles, straps, and harnesses.
Your Sims will flirt with their dark sides in platform shoes and sleek silhouettes that are perfect for everyday wear, parties, or any occasion where they want to stand out.