Get inspired by the majesty of castles and build using gothic arches, stackable ornate windows, grand staircases, gorgeous stonework, and a large portcullis gate. It’s all about the gravitas.
Parapets, stained glass, arrow slits, and even a gargoyle are among the classical details that will make your manor magnificent.
Variety isn’t always about color; sometimes it’s about textures and embellishments. Add points of interest with mesh, belts, buckles, straps, and harnesses.
Your Sims will flirt with their dark sides in platform shoes and sleek silhouettes that are perfect for everyday wear, parties, or any occasion where they want to stand out.