Brystværn, glasmosaikker, skydeskår og endda gargoiler er at finde blandt de klassiske detaljer, som kan gøre din borg til noget helt særligt.
Variation handler ikke altid om farver. Nogle gange handler det om teksturer og udsmykninger. Gør looket endnu mere interessant med netstof, bælter, spænder, remme og seletøj.