Ozdób i uporządkuj wejście do swojego domu – stwórz idealny przedsionek dzięki nowym obiektom do budowania, tapetom, podłogom i dekoracjom. Bez względu na to, czy Twój Sim mieszka na ranczu, czy też w środku miasta, jeśli uwielbia pielęgnować ogród i spędzać czas na zewnątrz, przedsionek będzie doskonałym uzupełnieniem jego aktywnego stylu życia. Opowiedz historię o zainteresowaniach i hobby – wstaw parę kaloszy, która symbolizuje pracę wśród błota w ogrodzie – lub pokaż codzienność, gdzie stos nieotwartych listów nikogo nie dziwi. Kolekcja stworzona przez Peacemaker-IC.