Çeşitli yerleşik eşyalar, duvarlar, döşemeler ve dekorlarla girişinizi süsleyip mükemmel bir vestiyere dönüştürün. Sim’inizin evi ister bir çiftlikte ister şehir içinde olsun; bahçe işlerinden veya diğer dış mekan aktivitelerinden keyif alıyorsa bir vestiyer, aktif ve dışarıya ağırlık veren yaşam tarzı için mükemmel bir ekleme olacak. Bahçede çamurla uğraşırken kullanılan lastik çizme gibi ilgi alanlarını ve hobilerini anlatan eşyalar ya da açılmayı bekleyen mektup yığınının olağan karşılandığı gündelik aile hayatını göstermek için bu alanı kullanın. Peacemaker_ic tarafından oluşturuldu.