This kit includes build items designed for creating the perfect greenhouse structure. Craft an ideal windowed haven for your Sims to indulge their green thumbs and live out their gardening fantasies.
Even the most organized gardeners need tools. Pots, plant starters, gloves, and spray bottles will make your greenhouse look like a space your Sim loves to spend time in.