Key choices and milestones will help to shape who your Sims are. Unlock and change personality traits throughout your Sims’ lives as they cope with midlife crises, respond to family requests to move in, and more. Self-discovery is a lifelong journey.
Sometimes Sims just click. Your Sim might have natural social chemistry with a Sim they meet at a party – or they might naturally clash. Your Sim will now have preferences that determine which Sims they are socially compatible with, and which Sims are more likely to become their enemies.
Located along an ocean bay, San Sequoia was once a small fishing village and has grown into a bustling town. It features quiet suburbs, a lively rec center, a tight-knit community, and even an influential local family – the Robleses.