Kluczowe wybory i etapy będą kształtować Twoich Simów. Odblokowuj i zmieniaj cechy osobowości w trakcie życia Simów, podczas gdy oni zmagają się z kryzysem wieku średniego, reagują na prośby rodziny o wprowadzenie się i wiele więcej. Odkrywanie siebie to podróż na całe życie.
Położona nad zatoką oceanu San Sequoia była niegdyś małą wioską rybacką, która przerodziła się w tętniące życiem miasteczko. Znajdziesz tu spokojne przedmieścia, tłumnie odwiedzane centrum rekreacji, zżytą społeczność, a nawet miejscową wpływową rodzinę Roblesów.