What big teeth you’ll have! Transform into a werewolf and embrace (or fight) your animalistic nature. Beyond rocking a fearsome form werewolf Sims will have unique temperaments and abilities, be affected by the phase of the moon, and experience wolf-specific life events.
Craft your werewolf identity. Were you bitten, or were you born into a werewolf family? However it happened, now you’ve got to decide what kind of wolf you want to be. Find a pack to prowl the night with, meet your fated mate atop Howling Point, or shun all that and try to make it as a lone wolf.
With all-new Create A Sim options, create vampire Sims that are alluring or frightening. Choose their fangs, add mysterious glowing eyes, even customize a unique Dark Form to transform into when enraged or spooking other Sims.
Earn and wield dozens of unique Powers that give vampires the ability to control Sims’ minds and conjure spiritual energy. Balance your skills by taking on weaknesses, and unlock new Powers by winning epic duels to advance your rank.
Get creative with your Sims and turn pumpkins into art. Ghost Sims can put a candle-lit pumpkin on their heads! Just beware of mischievous Sims who'd rather stomp than admire.