Be a good (or bad) student, join a club, start a trend, and make the most of being a teenager with The Sims 4 High School Years Expansion Pack. Navigate iconic teenage experiences like attending prom, pulling pranks, experimenting with identity and trends, and forming friendships and rivalries at extracurricular events. There’s a lot to do before graduation: teen Sims can attend class, interact with teachers, and even earn money as style influencers or streamers.
Experience all the ups and downs of high school. Attend classes in person, get to know your teachers, hang out in the cafeteria, and even decorate your locker. Your most treasured moments might happen while loitering around with your friends after school.
Dance the night away at prom and celebrate your graduation ceremony with family and friends (if you keep up with your schoolwork). In addition to those big moments, participate in after-school activities and teams, and experience the rollercoaster ride of puberty.
High school is a time of self-discovery. Find the confidence to ask out your crush or the guts to skip class (don’t let the principal catch you). Teen Sims will explore their own likes and dislikes and have new opportunities to cause mischief. Pranks and sneaking out after dark can have consequences, so be careful you don’t get caught.
Make your bedroom your own, plan outfits with clothes designed by Depop sellers, and become a Simfluencer. Teen Sims can earn money by selling outfits and hyping up looks they design on Trendi right from their bedrooms, which are now more interactive than ever. Use a tablet, read a book in bed, or even have a pillow fight!