Vær en god (eller dårlig) elev, meld dig ind i en klub, start en trend, og få mest muligt ud af teenagelivet med The Sims 4 Gymnasieår Expansion Pack! Oplev alle de klassiske teenageøjeblikke som gallafesten, spøgefulde drillerier, identitetseksperimenter, venskaber og rivaliseringer under fritidsaktiviteter. Der er meget at nå før dimissionen – teenagesimmere kan gå til undervisning, interagere med lærerne og tjene penge som simfluencere eller streamere.
Dans hele natten til gallafesten, og deltag i dimissionsceremonien med venner og familie (hvis du altså husker at lave lektier). Ud over disse oplevelser kan simmerne få venner for livet, deltage i fritidsaktiviteter og opleve pubertetens mange rutsjebaneture.
Gymnasiet er den perfekte tid til at eksperimentere. Find selvtilliden til at invitere den simmer, du er brændt lun på, ud på en date, eller find modet til at pjække fra timerne (pas på, at rektor ikke ser dig). Teenagesimmerne prøver at finde sig selv og definere, hvad de kan lide og ikke kan lide, og de får nye muligheder for at lave ballade. Men husk, at det kan have konsekvenser at drille andre eller at snige sig ud efter mørkets frembrud!
Gør dit soveværelse til dit eget, planlæg tøjsæt med tøj designet af Depop-sælgere, og bliv simfluencer. Teenagesimmere kan tjene penge ved at sælge og lave hype om tøj, som de selv designer på Trendi lige fra teenageværelset, der er blevet endnu mere interaktivt. Brug en tablet, læs en bog i sengen, eller leg pudekamp!