Dress for any occasion with both semi-formal and casual pieces. Blazers, coats, jackets, and cardigans pair neatly with loose-fitting skirts, sweatpants, slacks, and pants, topped off with sneakers or heeled boots.
Structured oversize pieces combine with flowy materials for a study in contrasts. Find comfort in baggy silhouettes and understated details like a high waist and half-tucked shirts.