Yarı resmi ve rahat parçalarla her duruma uygun giyin. Blazer'lar, montlar, ceketler ve hırkalar, bol etekler, eşofman altları, kumaş pantolonlar ve pantolonlarla zarif bir uyum yakalarken, spor ayakkabılar veya topuklu botlar da görünüşünüzü tamamlıyor.