Metaliczne otwory wentylacyjne, rury i instalacje oświetleniowe przywołują na myśl połączenie historii z nowoczesnością. Wykorzystaj w pełni przestrzeń dzięki podwójnym drzwiom przesuwnym i dużym oknom, które wypełnią ją światłem.