Escape the ordinary and enjoy a laid-back lifestyle surrounded by beaches in The Sims 4 Island Living. Explore a breezy world drenched in sun, sand, and endless fun as your Sims make their own paradise.
Welcome to Sulani, where the sun shines bright and the nights are totally chill. Set sail on the glistening water in your island canoe, swim to your heart’s content, and explore the scenery on a watercraft. Build a spectacular sand castle, catch some rays, and even meet a mermaid!
Become a conservationist, clean up the beaches, and watch your Sims’ impact bloom all over the island. Take to the waves in a fishing or diving career, or become a lifeguard to keep the locals safe under the sun. No career? No problem! Sims can do odd jobs or fish for their next meal.
Tradition runs deep on Sulani, and your Sims get to experience everything it has to offer. Immerse Sims in their newfound lifestyle by attending a pit barbecue event, learning about local folklore, tasting tropical delicacies, and chatting with ancestors from the island.
Dress Sims in tropical garb inspired by sun, sand, and waves. Or gear up for water activities like snorkeling and swimming. Decorate a rustic oasis with home objects, and unwind at the tiki bar. Everything is chill (except for the occasional sunburn) when it’s island living.