Velkommen til Sulani, hvor solen skinner varmt om dagen, og nætterne er totalt cool. Sejl ud på det spejlblanke hav i din kano, svøm på livet løs, og udforsk omgivelserne på vandscooter. Du kan også bygge et spektakulært sandslot, slikke sol og tilmed hilse på en havfrue!
Sulani er et traditionsrigt sted, og dine simmere kan opleve alt, som øen har at byde på. De kan hellige sig deres nye livsstil ved at grille i en jordovn, lære om de lokale folkesagn, smage tropiske delikatesser og tale med forfædre fra øen.