Witaj na wyspie Sulani, na której słońce świeci wyjątkowo intensywnie, a noce są przyjemnie orzeźwiające. Kajakuj po lśniącej wodzie, kąp się, ile dusza zapragnie, i zwiedzaj okolicę, pływając z miejsca na miejsce. Zbuduj imponujący zamek z piasku, złap trochę słońca, a nawet spotkaj syrenę!
Sulani charakteryzuje się bogatą kulturą, którą Twoi Simowie będą mogli w docenić w całej okazałości. Pozwól im zanurzyć się w nowym świecie – wybrać na tradycyjnego grilla, przyswajać miejscowy folklor, próbować tropikalnych przysmaków i gawędzić z przodkami mieszkańców wyspy.