The Sims 4 Island Living'de sıradanlıktan uzaklaşarak huzurlu ve denize sıfır bir hayat sürün. Sim'leriniz yeryüzündeki cennetlerine kavuşurken güneş, kum ve sonsuz eğlencenin bulunduğu cıvıl cıvıl bir dünyayı keşfedin.
Güneşin pırıl pırıl ışıldadığı ve gecelerin keyfinin bir başka olduğu Sulani'ye hoş geldiniz. Adadaki kanonuzla parlayan sulara açılın, canınızın istediği kadar yüzün ve gemideki manzarayı keşfedin. Muhteşem bir kumdan kale yapın, güneşlenin ve hatta bir deniz kızı ile tanışın!
Sulani'de köklü gelenekler bulunur ve Sim'leriniz bunları tüm ayrıntılarıyla keşfedebilir. Çukur barbeküsü etkinliğine katılarak, yerel halkın yaşam tarzı hakkında bilgi edinerek, tropik lezzetleri tadarak ve adanın büyükleriyle sohbet ederek Sim'lerinizin yeni hayatlarına uyum sağlamasına yardımcı olun.