Byg børneværelser med stil! Du kan pirre dine simmeres fantasi med farverige nye møbler og temadekorationer, der byder på alt fra rumrobotter til sjove blomster.
Byt og saml på monsterkort med dine simmeres yndlingsmonstre. Væk kortene til live i den elektroniske kamparena, og giv dine venner en udfordring til en spændende monsterduel.