Build kids’ bedrooms full of style! Excite your Sim’s imagination with colorful new furniture and themed decorations ranging from space robots to fun flower flourishes.
Collect and trade monster cards featuring your Sim’s favorite magical creatures. Use cards in the electronic battle station to bring them to life and challenge friends to a monster duel that’s sure to excite.
With the all-new puppet theater and a bit of imagination, Sims can tell whimsical stories to entertain an audience of family and friends.
Get trendy, playful clothing and hairstyles to showcase their individual style or highlight their obsession with the latest tween heartthrob — so dreamy!