Twórz stylowe sypialnie dla dzieci! Porusz wyobraźnię swoich Simów za pomocą nowych, kolorowych mebli i dekoracji z różnorodnymi motywami – od kosmicznych robotów po urocze kwiaty.
Zbieraj karty z ulubionymi magicznymi stworkami Simów i wymieniaj się nimi z innymi Simami. Używaj kart na elektronicznej arenie, aby ożywiać stworki i wystawiać je do walki ze stworkami przyjaciół. Pojedynki z pewnością dostarczą Ci wielu emocji!