Tarz öğelerle dolu çocuk yatak odaları yapın! Uzay robotlarından eğlenceli çiçeklere, birbirinden farklı temalı dekorasyon eşyaları ve rengarenk yeni mobilyalarla Sim'lerinizin hayal gücüne hitap edin.
Sim'inizin en sevdiği büyülü yaratıkları içeren canavar kartlarını toplayıp takas edin. Kartları elektronik savaş istasyonunda kullanarak canlandırın ve arkadaşlarınızı heyecan dolu canavar düellolarına davet edin.