De funktionelle og familiefokuserede genstande i dette kit indeholder en madkasse, køkkentimer, opskriftstablet, cookiedåse og meget mere. Uanset om simmerne laver mad eller snupper en hurtig bid at spise, så har dette kit noget til dig. Det er perfekt til travle familier!