W tej kolekcji znajdziesz praktyczne przedmioty stworzone z myślą o rodzinnych kuchniach i zabieganych Simach! Pojemnik na przekąski, minutnik kuchenny, słoik z ciasteczkami i inne przydatne drobiazgi sprawią, że gotowanie (lub szybkie podjadanie) stanie się jeszcze łatwiejsze.