Bu kitteki işlevsel ve aile odaklı ögeler arasında yemek kutusu, mutfak zamanlayıcısı, tarif tableti, kurabiye kavanozu ve daha fazlası bulunur. Sim'leriniz ister yemek pişirsin ister hızlı bir atıştırmalık hazırlasın, bu kit her konuda imdatlarına yetişecek. Meşgul aileler için biçilmiş kaftan!