Lady Bridgertons maskebalsmode-kit
Alle hoveder vender sig, når du træder ind i balsalen, og et hviskende kor udbryder, “Hvem er dog den elegant klædte simmer?” Klæd dig i stads, som nok skal få simmerne i de højere luftlag til at kagle som henrykte hofhøns, med guldfiligran, bølgende skørter og glitrende juveler.