Lady Bridgerton’s Masquerade Ball Fashion Kit
Heads turn as you step into the ballroom and a chorus of whispers breaks out: who is that stunningly attired Sim? Drape yourself in finery that’ll get high society talking like waistcoats with gold filigree, flowing dresses, and sparkling jewelry.