Kolekcja Stroje na bal maskowy lady Bridgerton
Gdy wkroczysz na salę balową, przykujesz uwagę wszystkich, a chór głosów szeptem zapyta: „Cóż to za olśniewająco ubrany Sim?”. Spraw, by Twój styl był na ustach całej śmietanki towarzyskiej, zakładając kamizelkę ze złotymi zdobieniami lub zwiewną suknię i błyszczącą biżuterię.