Lady Bridgerton herself would smile at the bountiful banquet table, dazzling dance floor, and Macaron Treat Tray of your enticing event. Set the perfect scene for Sims to find true love.
Recreate the opulence of balls thrown by the great families of the Ton. With a marble fireplace of the highest quality, intricately designed wall panels, and furnishings as delicate as a new romance, you might even impress the Queen.