Selv Lady Bridgerton ville smile over dette vidunderlige banketbord, det fortryllende dansegulv og bakken med mumsede macarons ved din betagende begivenhed. Skab de perfekte omgivelser, hvor simmerne kan finde den ægte kærlighed.
Genskab overdådigheden ved de baller, som overklassens store familier afholder i Bridgerton. Med en marmorkamin af højeste kvalitet, smukt designede vægpaneler og møbler så fortryllende som en ny romance, kan det være, at du kan imponere selveste dronningen.