Bizzat Lady Bridgerton bile cazibeli davetinizdeki bereketli ziyafet sofrasına, göz kamaştıran dans pistine ve Makaron İkram Tepsisi'ne gülümseyerek bakardı. Sim’lerin gerçek aşkı bulmaları için kusursuz bir sahne hazırlayın.