Lady Bridgerton’s Masquerade Bundle
Have a romantic tryst under Bridgerton House Gazebo, share a tender moment at the Bridgerton House Piano, and share the joy of a new arrival with the Bundle of Joy Bassinet. These items available for a limited time†.
Recreate the opulence of balls thrown by the great families of the Ton. With a marble fireplace of the highest quality, intricately designed wall panels, and furnishings as delicate as a new romance, you might even impress the Queen.
Heads turn as you step into the ballroom and a chorus of whispers breaks out: who is that stunningly attired Sim? Drape yourself in finery that’ll get high society talking like waistcoats with gold filigree, flowing dresses, and sparkling jewelry.