Zestaw Bal maskowy lady Bridgerton
Udaj się na romantyczną schadzkę w altanie Bridgertonów, przeżyj czułą chwilę przy pianinie Bridgertonów i radośnie powitaj nowego gościa dzięki kołysce „Pociecha”. Przedmioty dostępne tylko przez ograniczony czas†.
Gdy wkroczysz na salę balową, przykujesz uwagę wszystkich, a chór głosów szeptem zapyta: „Cóż to za olśniewająco ubrany Sim?”. Spraw, by Twój styl był na ustach całej śmietanki towarzyskiej, zakładając kamizelkę ze złotymi zdobieniami lub zwiewną suknię i błyszczącą biżuterię.