Now your Sims can gather laundry, load the washing machinel and toss clothes in the dryer for a pristine look. Upgrade your machine to clean laundry faster or operate quietly to not disturb your household. Want your Sims to really live the country life? Have them hand wash their laundry in a washtub, then line dry for spotless clothes the neighbors are sure to envy.
Transform your Sim’s home with country-inspired décor that best suits your Sim’s lifestyle. Discover new ways to decorate household rooms with wooden tables and wicker furniture. Add decorative items, from colorful rugs and flower-filled baskets to lively succulents.
Outfit your Sims in country-themed attire, from floral patterns to everyday denim. Styles include free-flowing tops and bottoms made from natural cotton fibers that give your Sims an authentic, rustic look. Try hassle-free hairstyles that complement your Sim’s comfortable style.