Store valg og milepæle i livet er med til at afgøre, hvem dine simmere er. Lås op for personlighedsegenskaber, som du kan ændre, mens dine simmere oplever midtlivskriser, kæmper for at leve op til familiens forventninger og meget mere. Vejen til dit sande jeg er en livslang rejse.