Popping the question is just the beginning of your Sim’s wedding experience. Once they’ve said yes, the excitement and nerves set in—there’s so much to plan! Choose the Sim of Honor to make the journey to the altar as fun as possible. Then, bring on the engagement dinner, rehearsal, and a last single night out to remember.
Level up your Sim’s parenting skills. Gain new abilities through experience and choosing when to discipline bad actions, encourage good behavior, or just let kids be kids. The decisions you make influence how your Sim parents and leave a lasting impact on their child’s future. Each choice shapes their personality, affects their traits, influences their family relationships, and guides their path into adulthood.