Brug appen Amors Hjørne for at finde matches, som får det til at kilde i maven på din simmer. Nu kan du planlægge en date med det nye datesystem! Du kan vælge, hvor I skal hen, og hvad I skal lave, så dit romantiske møde bliver helt perfekt og får dine simmere til at falde i svime af kærlighed. Simmere kan knytte bånd med hinanden ved at spille spil, putte i sengen og tage på en romantisk picnic og opleve et helt særligt øjeblik.
Hvad tænder din simmer? Romantiske plusser og minusser vil bestemme, hvor tiltrukket simmerne er af hinanden. De kan omfatte interesser, interaktioner og meget mere! Opdag dem, når dine simmere lærer deres partnere at kende, opbygger forhold og vedligeholder deres romantiske tilfredshed. Da simmere reagerer enten negativt eller positivt på interaktioner, kan kærester have forskellige tilfredshedsniveauer. Simmernes interaktioner med hinanden vil påvirke deres forhold og bestemme, om deres forholdsdynamik er sund, hed, anspændt eller uforudsigelig.
Romantik er ikke bare et ord: Det er en færdighed, der låser op for forførende interaktioner. For simmere med romantiske stræbener er romantik og kærlighed en livsstil. De totalt håbløse romantikere kan blive kærlighedskonsulenter og gøre deres kærlighed til kærlighed til en levevej! Når de gør fremskridt på karrierestigen, kan de opnå nye måder at promovere kærligheden på og måske endda finde nogle nuttede, hjerteformede møbler i deres inventarliste.
Bliv forelsket i en smuk by, som er skabt til romantik. Ciudad Enamorada har tre nabolag, der emmer af charme, og rummer masser af steder, hvor simmere kan mødes, flirte og endda kaste sig ud i lidt Juhuu. Der er også en Singlehygge-grundegenskab, som vil tiltrække single-simmere til at komme og hygge sig.