Bring iconic characters to life or steal their style for your original Sims. Own the halls in preppy skirts, show everyone you’re a COOL mom in a velour track suit, accessorize with a bit of bling, and more.
Make your clique the most stylish squad around in everyday Y2K styles with a hint of glam. There are a variety of swatches to play with so you can make your own looks. We’re sorry if anyone gets jealous of you, but you can’t help being popular.