Panel „Muxarabi” może posłużyć jako ozdoba ścienna lub nakładka na duże okno, zapewniając Twoim Simom cień, prywatność oraz styl. Połącz go z meblami inspirowanymi kratką, by uzyskać spójny, elegancki wystrój!