Klæd dig på til en mindeværdig aften med The Sims 4 Måneskinsmode-kit, inspireret af den parisiske skaber Paola Locatelli. Samlingen giver din simmer farver, flow og en moderne stil, så de kan stråle på deres dates – og måske også få knust et par hjerter.
En tætsiddende kjole, løse skjorter og smarte jakker er altid på mode. Hjælp din simmer med at finde romantikken med mode, der er skabt til at holde (også selvom kærligheden ikke gør).